SEO: care sunt avantajele unei strategii bune?

SEO este unul dintre pilonii generarii de trafic de calitate pe un site. Folosirea corecta a acestei parghii de audienta ii poate creste foarte mult vizibilitatea pe motoarele de cautare si de aceea, multi detinatori de site-uri aleg sa urmeze cursuri de SEO.
Beneficiile referintelor naturale sau SEO
Denumita si „SEO”, referinta naturala reuneste un set de tehnici care vizeaza optimizarea pozitiei paginilor unui site web in rezultatele motoarelor de cautare, pentru a genera trafic si a incuraja vizitatorii sa foloseasca produsele si serviciile companiei. Prin urmare, munca unei agent SEO consta in implementarea de actiuni pentru a lucra la pozitionare, a creste vizibilitatea site-ului si a genera mai multe conversii.
SEO, un cerc virtuos
Majoritatea consumatorilor isi fac cercetarile inainte de a face o achizitie. Asadar, cu ajutorul unor cunostinte SEO, o companie poate intra in cercul virtuos al referintelor naturale, pentru a-si creste cifra de afaceri:
Pozitionarea creste traficul
Doar 0,78% dintre utilizatorii Google dau click pe rezultatele celei de-a doua pagini: obiectivul este deci sa apara in partea de sus a primei pagini, pentru a spera sa aiba ceva vizibilitate. In afara de un sector de nisa, este putin probabil ca acest rezultat sa poata fi obtinut fara un minim de tehnici SEO: cu acestea, site-ul este pus in valoare pe motorul de cautare si numarul vizitatorilor acestuia creste in mod natural.
Traficul creste increderea vizitatorilor
Cu o pozitionare in fruntea rezultatelor Google, site-ul castiga in fiabilitate si credibilitate, pentru internautii care se concentreaza pe primele locuri, dar si pentru Google care ii confera o anumita autoritate in sectorul sau de activitate, o anumita expertiza.
Increderea creste conversia
Odata ce increderea este instalata, tot ce ramane este sa ghidezi vizitatorul prin calatoria sa de cumparare si sa-l puna sa-si valideze cosul. Cu o referinta naturala eficienta, rata de conversie este mult mai buna – ceea ce ajuta in mod natural la cresterea cifrei de afaceri a companiei.
Optimizare tehnica
Profesionistii efectueaza un audit tehnic al site-ului, concentrandu-se pe diverse puncte: preconditii SEO (nume de domeniu, standarde W3C, externalizare CSS si JavaScript), structura acestuia (antet http, ‘erori, URL, fisier robots.txt , reguli de rescriere URL), corpul sau (structurare HTML, marcare Hn, optimizare a imaginii, codificare de fragmente bogate, retea interna), antetul sau (metadate, reguli pentru optimizari dinamice) si modulele sale sociale.
Optimizarea continutului
Un profesionist SEO selecteaza cuvintele cheie, de natura sa permita site-ului sa castige vizibilitate, le insereaza in locatii strategice in diversele continuturi ale paginilor si le organizeaza intr-o maniera logica.
Optimizarea linkurilor
Esentiale in influentarea rezultatelor Google, linkurile pot fi interne sau externe. Reteaua interna intareste pozitionarea site-ului lucrand la autoritatea paginilor, tesand conexiuni intre ele. Este inca necesar sa construim o relatie intre doua site-uri de calitate pentru ca aceasta sa se reflecte favorabil asupra SEO.